5 Ocak 2019 Cumartesi

DUR!


DUR! Yavaş git! Hız kontrolü! Military security zone, enterance forbidden! Türkçesiyle YASAK! Farlarını söndür!  Yere izmarit atma! Süratini düşür! Ormanlar geleceğimiz koruyalım! Koruyun! Dikkatli sür arabanı! Bak! Yan taraf uçurum! Askeri inzibat kontrol noktası! Yavaşla! Bagajını aç! Motoru durdur! Kimliğini hazırla! YETER! İlerle! İlerleyemiyorum! İlerle dedim sana! Arkada daha bir sürü araba var! Sus allahın belası sus!
Katlanamıyorum. Katlanacaksın! Direksiyonu çevirip uçuruma yuvarlanmak istiyorum. Yasak! Sigara içebilir miyim? Yasak! Müzik? Yasak! Telefonla konuşma hakkımı istiyorum. Hepten yasak! Kep tak! Gözler görünecek sadece! Kaşlar görünmeyecek! Hazır ol! Rahat! Sıkıldım. Vatan görevi sıkmaz! Vatan görevi değil bu. Şüphe mi ediyorsun! Hayır vatanı... Sorgulamak yasak! Konuşmak istersen önce tekmil vereceksin! Yirmi yedinci tank taburu ayyaş er Özer Önder Ankara emredin komutanım! İçmek yasak! Solaaaa dön! Sağaaaa dön! Eğil esker eğil! Anandan nasıl çıktığını görmek istiyorum şerefsizin evladı! Eğil! Salak mısın oğlum sen eğilsene! Eğil dedim bak anana avradına sövdürtme beni!
Lüzumsuz ise söndür! Çeşmeyi açık unutma! Yemekleri israf etme! Milletimiz varolsun, tanrımıza hamdolsun, afiyet olsun! Ye! Yiyemem! Neden! Vejeteryanım ben. Vejeteryan ne asker! Et yemeyen demek komutanım. Sen salak mısın asker! Hayır komutanım, alerjim var. Öyle alerji mi olur hayvan herif! Komutanım yapım bu ne yapabilirim. Yapına tüküreyim karı kılıklı herif! Yemeni emrediyorum! Yiyemem komutanım, hastalanırım. Hastalanmazsın ye dedim sana!
Şırıngayı açıkta bırakma! İşini bitirince oksijen tüpünü kapat! Temiz ol, mikrop bulaştırma! Eldivensiz çalışma! Hasta numarası yapmak tehlikeli ve yasaktır! Acil durumlar için bir gün sonrasına randevu alınız! Nesi var? Yediklerinden zehirlenmiş! Niye yemiş? Emir gelmiş! İyi yapmış. Ama bunu burada tedavi edemeyiz ki... Neden! Yeterli techizatımız yok komutanım! Yarat! Nasıl yaratayım komutanım? Doktor değil misin sen! Sivilde doktorum komutanım. İşini iyi yap o zaman! Komutanım midesinin acilen yıkanması gerekmekte. Yıka! Neyle? Emire karşı mı geliyorsun! Yıka hayvan herif yıka! Yapamam komutanım. Techizatımız olmadığı gibi ilacımız da yok komutanım!
Şarjör boşalt, şarjör tak! Kurma kolunu çek! Nişan al! Gez göz arpacık asker, çok basit, gez göz arpacık! Ateş! Hedef noktasına asker, hedef noktasına anasını siktiğimin çocuğu! Devletin mermisini boşa harcama! Beceremiyorum komutanım... Asker seni anandan doğduğun güne pişman ederim, ne demek beceremiyorum! Beceremiyorum efendim... Bir türlü doğru yere atamıyorum mermileri. Ne demek atamıyorum, çıldırtma beni asker!  Öyle bir gayem yok efendim. Öyle bir gayesi yokmuş! O zaman siktiğimin hedefini vur salak! Üç hakkın var!
İleri marş! Üç yüz metre ilerde düşman tankı! Ateş! Çok güzel asker! Devam et! Otuz derece gövde dönüşü kırkbeş metre turret dönüşü! Piyade birliğini tara asker! Çok güzel! Öğreniyorsun yavaş yavaş! Devam et! Dikkat et! Düşman uçakları! Atlayın hemen! Gebereceksiniz lan atlayın!  Emredersiniz komutanım.
Techizat üzerindeki kanları temizle! Mermileri hazırla! Bıçakları bile! Üniformayı temizle! Silahını yağla! Tank üzerindeki leşleri temizle! Çukur kaz asker!
Lüzumsuz ise söndür! Tüpü açık bırakma! Ameliyat araç ve gereçlerini temiz bırak! İş yapmadan önce eldiven tak! Önlüğünü dolabına as! Neyin var asker! Dayanamıyorum! Neye! Buraya! Burada olup da canını sıkan şey nedir! Burası! Burasının her yanı! Açık konuş asker! Daha ne kadar açık konuşabilirim komutanım! Delirdin mi asker! Galiba komutanım! Yarın gece kaçacağım komutanım! Şakacı asker!
 Yirmi yedinci tank taburu er ... Ankara emredin komutanım! Hoşgeldin asker! Emredin komutanım! Nasılsın asker! Emredin komutanım! Nasılsın dedim sana asker! Emredin komutanım! Delirtme beni asker! Hastalığın geçti mi asker! Emredin komutanım! Rahat asker! Emredin komutanım! Güzeel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder